1998

De plannen waren uitgevoerd en de tractor was er vanaf het begin weer bij. De prestaties vielen wat tegen, het waren nog tamme motoren. Op de wedstrijd in Hoeven kwamen we in contact met BABY DUCK die te koop stond. Na overleg met onze sponsors werd de koop gedaan. Een tractor met 2 V12- motoren was wel iets anders dan 3 V8-motoren. Er werden aanpassingen gedaan om alles te kunnen vervoeren en vanaf dat moment werd er met 2 tractoren meegedaan. Op de eerste wedstrijd kostte het gelijk een V12-motor,een gebroken drijfstang en het motorblok in twee├źn. Het seizoen werd afgemaakt met 1 motorblok.

1997

Na een rustige winter werd het seizoen weer begonnen. Na drie wedstrijden was het echter einde seizoen, De koppeling en de complete aandrijflijn waren kapot en onherstelbaar. Er waren toch al plannen voor de toekomst die nu vervroegd werden ingezet met drie BIG BLOCKS chevrolet in de 2,5 ton.

1996

De aandrijflijn werd herzien en werd terug gebouwd naar 6 motoren. De motoren werden voorzien van nieuwe uitlaten en ontstekingen en het geheel kreeg een nieuw kleurtje. Dit seizoen werd er bij de ITTC competitie ingeschreven in verband met het logistieke voordeel.

1995

Na een aantal jaren tussen de 15 a 20 wedstrijden per jaar van de A- en B-divisie en ITTC te hebben bezocht en in de overige vrije tijd aan micro-pulling gedaan te hebben, werd na wat gekheid dan toch de stap gezet. Na een advertentie in het tracktorpulling magazine waarin een vrije klasse tractor te koop werd aangeboden, werd de koop gedaan. Een vrijeklasse tractor met 8 V8- motoren werd aangeschaft. Dat seizoen werden er bij de NTTO B-divisie een paar wedstrijden gereden, omdat het vervoer van de traktor nog wat problemen gaf. Op de laatste wedstrijd werden er plannen gesmeed voor de winter.